Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
 

ZAMÓWIENIA

 
Jak założyć konto?

Na stronie www.deli2.pl znajdziesz zakładkę „zarejestruj”. W celu założenia konta, należy podać dane do logowania – login oraz hasło, uzupełnić dane kontaktowe i wskazać adres e-mailowy, pod który będziemy się kontaktować w celu potwierdzenia rejestracji konta. Po zarejestrowaniu konta możesz cieszyć się licznymi udogodnieniami.

 
Co zyskuję posiadając konto?

Rejestracja konta to szereg udogodnień:

  • listy zakupowe, dzięki którym zaoszczędzisz czas
  • zapamiętane adresy dostawy i dane do faktury oraz wszystkie zgody marketingowe
  • historia zamówień i dostęp do faktur
 
Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia sprawdzić można po zalogowaniu do panelu klienta. O zmianie statusu zamówienia informujemy również wysyłając wiadomość e-mail. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości – sprawdź folder spam lub dodaj nasz adres sklep@deli2.pl do zaufanych nadawców.

 
Jak anulować zamówienie?

Zamówienie możesz anulować tylko do północy w dniu złożenia zamówienia kontaktując się z naszą infolinią. Po rozpoczęciu realizacji zamówienia – anulowanie zamówienia nie jest możliwe.

 
Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia sprawdzić można po zalogowaniu do panelu klienta. O zmianie statusu zamówienia informujemy również wysyłając wiadomość e-mail. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości – sprawdź folder spam lub dodaj nasz adres sklep@deli2.pl do zaufanych nadawców.

 
W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?

Faktury VAT wysyłamy do każdego zamówienia e-mailowo w momencie dostarczenia zamówienia pod wskazany adres.

 

DOSTAWA

 
Jakie są sposoby dostawy?

W Deli2.pl jedynym bezpiecznym sposobem dostawy jest dostarczenie kompletnego zamówienia przez naszego kuriera, bezpośrednio pod Twoje drzwi.

 
Czy mogę zamówić dostawę do pracy?

Oczywiście, dostawa jest możliwa pod każdy wskazany adres, pod warunkiem, że należy on do naszego obszaru dostawy. Obszar dostawy dostępny jest tutaj.

 
Co się stanie, gdy zapomnę o dostawie zamówienia?

W momencie, gdy kurier ruszy z zamówieniem pod wskazany adres, otrzymasz wiadomość e-mail. Kurier może także skontaktować się z Tobą telefonicznie w celu poinformowania o planowanej dostawie zamówienia.

 
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Czas dostawy wynosi nie mniej niż 24 godziny od momentu złożenia zamówienia. Ze względu na okres potrzebny do skompletowania zamówienia, a także czas potrzebny wytworzenia niektórych produktów lub ich importu na zamówienie – czas realizacji zamówienia może być różny.

 
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Nie realizujemy dostaw poza wyznaczony obszar działania. Aktualnie pracujemy na terenie Warszawy i okolic. Aby sprawdzić obszar dostawy kliknij tutaj.

 

PRODUKTY

 
Czy mam gwarancję świeżości produktów?

Oczywiście. W Deli2.pl świeżość i jakość produktów jest dla nas najważniejsza. Tylko starannie wyselekcjonowane i dobrane produkty, a także odpowiednio przewożone -zachowają pełną świeżość i będą w stanie sprostać najwyższym oczekiwaniom. Zamówienie dostarczamy w samochodach, w których panują idealne warunki do przewozu świeżego mięsa, ryb, jak i chrupiącego pieczywa czy cytrusów. Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną, zarówno procesy produkcyjne u dostawców, jak i sam transport żywności są dokonywane w oparciu o najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dostawcy przestrzegają zasad higieny wśród osób pracujących przy produkcji danego towaru, a nasi kierowcy dbają o bezpieczeństwo na każdym etapie dostawy. Przez cały czas noszą maseczki ochronne i dbają o dezynfekcję rąk.

 
Dlaczego nie mogę znaleźć produktów moich ulubionych firm?

Aktualnie współpracujemy z ponad 30 lokalnymi dostawcami doskonałego smaku. Stale poszerzamy promień naszego działania i zwiększamy liczbę kontrahentów. Jeśli masz dla nas ciekawą propozycję doskonałego, lokalnego dostawcy, wyślij wiadomość na adres sklep@deli2.pl, a chętnie taką markę rozważymy.

 

PŁATNOŚĆ

 
Czy można zapłacić za zamówienie gotówką?

Ze względów bezpieczeństwa w Deli2.pl nie ma możliwości dokonania płatności gotówką. Istnieje możliwość płatności poprzez: szybki przelew, BLIK, kartę płatniczą, portfele elektroniczne, Apple Pay, Google Pay, czy PayPo.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

 
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

W pierwszym kroku należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie w zakładce: Zwroty i Reklamacje. Po uzupełnieniu dokumentu, należy odesłać go do naszego magazynu wraz z reklamowanym towarem lub skontaktować się z naszą infolinią w celu uzgodnienia innej formy przekazania produktów. Oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji może trwać do 14 dni, jednak z uwagi na komfort Klienta i wysoką jakość świadczonych usług zrobimy wszystko, by sprawa została rozwiązana szybciej.

 
Jak mogę zwrócić towar, z którego nie jestem zadowolony?

Wypełnij formularz dostępny na stronei Zwroty i Reklamacje, a towar odeślij na adres: DELI2 S.A.- „zwrot/reklamacja”, ul. Heliotropów 29, 04-796 Warszawa. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci wszystkie poniesione koszty. Upewnij się, że towar, który chcesz zwrócić nie jest produktem ulegającym szybkiemu zepsuciu i nie posiada krótkiego terminu ważności, tak jak np. świeże warzywa i owoce, pieczywo, mięso, wędliny.

 
 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium