
ZAMÓWIENIA
Na stronie www.deli2.pl znajdziesz zakładkę „zarejestruj”. W celu założenia konta, należy podać dane do logowania – login oraz hasło, uzupełnić dane kontaktowe i wskazać adres e-mailowy, pod który będziemy się kontaktować w celu potwierdzenia rejestracji konta. Po zarejestrowaniu konta możesz cieszyć się licznymi udogodnieniami.
Rejestracja konta to szereg udogodnień:
- listy zakupowe, dzięki którym zaoszczędzisz czas
- zapamiętane adresy dostawy i dane do faktury oraz wszystkie zgody marketingowe
- historia zamówień i dostęp do faktur
Status zamówienia sprawdzić można po zalogowaniu do panelu klienta. O zmianie statusu zamówienia informujemy również wysyłając wiadomość e-mail. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości – sprawdź folder spam lub dodaj nasz adres sklep@deli2.pl do zaufanych nadawców.
Zamówienie możesz anulować tylko do północy w dniu złożenia zamówienia kontaktując się z naszą infolinią. Po rozpoczęciu realizacji zamówienia – anulowanie zamówienia nie jest możliwe.
Status zamówienia sprawdzić można po zalogowaniu do panelu klienta. O zmianie statusu zamówienia informujemy również wysyłając wiadomość e-mail. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości – sprawdź folder spam lub dodaj nasz adres sklep@deli2.pl do zaufanych nadawców.
Faktury VAT wysyłamy do każdego zamówienia e-mailowo w momencie dostarczenia zamówienia pod wskazany adres.
DOSTAWA
W Deli2.pl jedynym bezpiecznym sposobem dostawy jest dostarczenie kompletnego zamówienia przez naszego kuriera, bezpośrednio pod Twoje drzwi.
Oczywiście, dostawa jest możliwa pod każdy wskazany adres, pod warunkiem, że należy on do naszego obszaru dostawy. Obszar dostawy dostępny jest tutaj.
W momencie, gdy kurier ruszy z zamówieniem pod wskazany adres, otrzymasz wiadomość e-mail. Kurier może także skontaktować się z Tobą telefonicznie w celu poinformowania o planowanej dostawie zamówienia.
Czas dostawy wynosi nie mniej niż 24 godziny od momentu złożenia zamówienia. Ze względu na okres potrzebny do skompletowania zamówienia, a także czas potrzebny wytworzenia niektórych produktów lub ich importu na zamówienie – czas realizacji zamówienia może być różny.
Nie realizujemy dostaw poza wyznaczony obszar działania. Aktualnie pracujemy na terenie Warszawy i okolic. Aby sprawdzić obszar dostawy kliknij tutaj.
PRODUKTY
Oczywiście. W Deli2.pl świeżość i jakość produktów jest dla nas najważniejsza. Tylko starannie wyselekcjonowane i dobrane produkty, a także odpowiednio przewożone -zachowają pełną świeżość i będą w stanie sprostać najwyższym oczekiwaniom. Zamówienie dostarczamy w samochodach, w których panują idealne warunki do przewozu świeżego mięsa, ryb, jak i chrupiącego pieczywa czy cytrusów. Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną, zarówno procesy produkcyjne u dostawców, jak i sam transport żywności są dokonywane w oparciu o najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dostawcy przestrzegają zasad higieny wśród osób pracujących przy produkcji danego towaru, a nasi kierowcy dbają o bezpieczeństwo na każdym etapie dostawy. Przez cały czas noszą maseczki ochronne i dbają o dezynfekcję rąk.
Aktualnie współpracujemy z ponad 30 lokalnymi dostawcami doskonałego smaku. Stale poszerzamy promień naszego działania i zwiększamy liczbę kontrahentów. Jeśli masz dla nas ciekawą propozycję doskonałego, lokalnego dostawcy, wyślij wiadomość na adres sklep@deli2.pl, a chętnie taką markę rozważymy.
PŁATNOŚĆ
Ze względów bezpieczeństwa w Deli2.pl nie ma możliwości dokonania płatności gotówką. Istnieje możliwość płatności poprzez: szybki przelew, BLIK, kartę płatniczą, portfele elektroniczne, Apple Pay, Google Pay, czy PayPo.
REKLAMACJE I ZWROTY
W pierwszym kroku należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie w zakładce: Zwroty i Reklamacje. Po uzupełnieniu dokumentu, należy odesłać go do naszego magazynu wraz z reklamowanym towarem lub skontaktować się z naszą infolinią w celu uzgodnienia innej formy przekazania produktów. Oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji może trwać do 14 dni, jednak z uwagi na komfort Klienta i wysoką jakość świadczonych usług zrobimy wszystko, by sprawa została rozwiązana szybciej.
Wypełnij formularz dostępny na stronei Zwroty i Reklamacje, a towar odeślij na adres: DELI2 S.A.- „zwrot/reklamacja”, ul. Heliotropów 29, 04-796 Warszawa. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci wszystkie poniesione koszty. Upewnij się, że towar, który chcesz zwrócić nie jest produktem ulegającym szybkiemu zepsuciu i nie posiada krótkiego terminu ważności, tak jak np. świeże warzywa i owoce, pieczywo, mięso, wędliny.