Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE I ZWROTY W DELI2.PL

W Deli2.pl dbamy o to, by realizowane zamówienie było w pełni kompletne i zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Dokładamy największych starań, by produkty były świeże, smaczne i w pełni bezpieczne. Jeśli masz jednak uwagi do zamówienia, chcesz zareklamować produkty, bądź je zwrócić, skontaktuj się z nami.

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, nie można zwracać produktów spożywczych ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia. Są to między innymi świeże warzywa i owoce, pieczywo, mięso, wędliny, świeże ryby i nabiał. Zwrot jest w pełni możliwy w przypadku produktów pasteryzowanych, fabrycznie zapakowanych, z dłuższym terminem przydatności. Aby dokonać zwrotu, wypełnij poiższy formularz dostępny (kliknij w ikonkę), a towar odeślij w ciągu 14 dni na adres:

DELI2 S.A. „Zwrot/reklamacja”,
ul. Żegańska 18,   
04-713 Warszawa

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci wszystkie poniesione koszty.

REKLAMACJE

Aby zareklamować zakupiony towar, wypełnij formularz reklamacji, opisując wady produktów. Następnie prześlij reklamowane produkty wraz z wydrukowanym i podpisanym formularzem na adres magazynu:

DELI2 S.A. „Zwrot/reklamacja”,
ul. Żegańska 18,   
04-713 Warszawa

Możesz również skontaktować się z infolinią, by ustalić inną formę przekazania reklamowanych produktów. Oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji może trwać do 14 dni, jednak z uwagi na komfort Klienta zrobimy wszystko, by sytuacja została rozwiązana szybciej. 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Deli 2 S.A.  (Wioślarska 8, 00-411 Warszawa telefon, sklep@deli2.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.deli2.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: DELI2 S.A. „zwrot/reklamacja”, ul. Heliotropów 29, 04-796 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Ograniczenie

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Państwu w odniesieniu do umów:

- w której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Deli2 S.A. nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Deli2 S.A. nie ma kontroli,

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium